Mt. Aso!

Klik hier voor video! In HD altijd beter!

Klik hier voor video! In HD altijd beter!

In het weekend van 29 juni nam mijn host-familie mij mee naar Aso Kūjū National Park in Kumamoto om van de natuur te genieten en natuurlijk om even naar Mt. Aso zelf te gaan! Wat achteraf wel grappig bleek (en best wel teleurstellend)… ik dacht dat we gingen klimmen/hiken en had me er al helemaal op verheugd! (want de week erna zou ik Fuji-san beklimmen) Echter was het uiteindelijk een laaange dag in de auto zitten en uitstappen om foto’s te maken en hoppa weer verder. People who know me, ik vind het totaaaal niet erg om in een auto te zitten (zelfs ontspannend… ja, ik heb ook de helft van de tijd geslapen HAHA). Anyway, het was wel heel leuk: geef mij wat groenigs of natuur dan ben ik al happy! De natuur was overweldigend! Echt prachtig. Geen  level-‘Amazone’, of super bijzonder, maar de bergen, het groen, het water.. alles was fantastisch om te zien EN DAT GEWOON IN J-A-P-A-N! Wat ik nu zeer zeker over kan zijn: Japanse natuur is adembenemend! Je zou het misschien niet denken als leek, maar trust me.. zeker de moeite waard om te zien.

Leave a Reply

